6/12/2014

Lähihoitaja koulu check!

Anteeksi kun kirjotan näin myöhään mutta pakko tulla tännekkin sanomaan että pääsin lähihoitaja kouluun! Vitsit mä oon niiiiin onnellinen! Heräsin aamulla aikasin pirteänä ja suoraansanottuna juoksin postilaatikolle. Ihmettelin kun postilaatikossa ei ollut mitään ja melkein kyyneleet valui silmistä ja ajattelin että enkö mä nyt päässy mihkään kouluun. Kumminkin päivemmällä sain tietää että kirjeet on lähetetty tänään ja voi olla huomenna jo postilaatikossa. Siinä vaiheessa helpotuin. Selasin sitten siinä seinäjoen sedun nettisivua ja sielä oli numero mihin voi soittaa jos ei malta odottaa kirjettä. Mietin hetken aikaa kädet hikoillen että uskallanko soittaa. No, kumminkin sitte soitin ja sieltä vastattiin melki heti. Sanoin nimeni ja kysyin pääsinkö lähihoitaja kouluun. Se nainen etsi kauan aikaa mun nimeä sieltä ja sitten se sanoi " paljon onnea sut on valittu tänne kouluun ". Tärisin ja itkin onnesta ja melki hyppäsin siskoni syliin kun olin niin onnellinen. Oon niin helpottunut kun pääsin sinne mihin halusinki! Se ois nyt sit kaikenmoista hommaa vielä edessä ja oman asunnon etsiminen, tai siis minun ja miikan :) ne jotka ovat hakeneet kouluun niin toivottavasti pääsitte/pääsette haluamaanne kouluun! Hyvää viikonloppua kaikille!

2 kommenttia: