6/07/2014

Kuulumisia

Moikkamoi! Kesäloma on alkanu kyllä tosi kivasti! Tulin tiistaina aamupäivästä Miikan luo Kauhavalle ja oon edelleen täälä, nyt kun on "ylimääräistä" aikaa niin ajattelin kirjotella tänne. Keskiviikkona oli tosi mukava ja kuuma aurinkoinen päivä. Keskiviikkona olimme siis Powerparkissa kahdestaan Miikan kanssa. Oli kyllä tosi kivaa pitkästä aikaa olla sielä kun n. 2-3 vuotta sitten olin viimeksi Powerparkissa. Miika sai suostuteltua mut hurjimpiin laitteisiin mihnä en ikinä ole ollut. Käytiin siinä vapaapudotuksessa, se oli ihan kauhee! Meni hitaasti ylös ja oli sielä ylhällä joku 15 sekunttia ja olin varma että mä kuolen nyt ja huusin Miikalle "mä vihaan sua tän jälkeen" haha. Sitte se lähti täysiä alas ja kesti joku 2-3 sekunttia kun oli alhaalla. Se oli ihan kauhee. Sit käytiin siinä boosterissa ja olin siinäki ihan paskat housuissa. Sitten oltiin siinä cobrassa, en oo ikinä uskaltanut mennä siihen en tiä miks ja nyt menin. Luulin et se on pelottava mut se oli ihan hauska ja käytiin toisenki kerran siinä! Puuvuoristo rata on ihan paras, käytiin ainaki 6 kertaa siinä. Olis kyllä kiva vielä mennä uudestaan Powerparkkiin tänä kesänä!  Nyt tässä ollaan pari päivää käyty kalassa ja uimassa ja tietty sit vaan oltu ja katottu leffoja urakalla. Ihan mukava ollakkin vaan ja löhöillä murun kainalossa. Perjantaina eli eilen Miikan isosisko Pirita (tästä pääset Piritan blogiin: http://piritan-blogi.blogspot.fi/ ) tuli Kauhavalle ja hän nyppi ja värjäsi mun kulmakarvat. Tuli tosi siistit ja nätit, tykkään! Sitten olemme ottaneet aurinkoa eilen ja tänään ja tuli kyllä ihan kivat rajatki! Että en voi sanoa muutaku et kivasti alkanu loma!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti