6/01/2014

Uusi alku


Hei pitkästä aikaa! Siitä on melkein jo vuosi kun viimeksi kirjoittelin tänne, hui miten pitkä aika! Halusin aloittaa kaiken alusta ja poistin ihan kaikki blogikirjoitukset. Kolme vuotta olen kirjoittanut blogia ja on ollut semmosia vaiheita että ei enään vaan oo innostusta kirjotella tänne. Olen selaillut pariin otteeseen muiden blogeja ja tulin siihen päätökseen että jatkan blogin kirjoittamista, en vaan tiedä kuinka usein viikossa kirjoittelen mutta se jää nähtäväksi! Ajattelin aloittaa tämän uuden alun kertomalla itsestäni, jos tulee uusia lukijoita niin tietää vähä kuka olen. :)

Nimeni on siis Julia ja asun Kauhajoella. Olen 16-vuotias eli olen syntynyt -97 vuonna. Päätin juuri eilen lauantaina 31.5 peruskoulun. Olen hakenut lähihoitaja puolelle Seinäjoelle ja toivon niin paljon että pääsen sinne kouluun. En ole oikeastaan mistään muusta alasta kiinnostunut kuin lähihoitajan alasta. Syksyllä muutan poikaystäväni kanssa Seinäjoelle yhteiseen asuntoon jos vain kaikki asiat menee hyvin! Tarkoitan esim. että pääsen Seinäjoelle kouluun.


Rakastan laulamista ylikaiken, yksin ollessani laulan oikeesti ihan joka paikassa mihin menen. Joskus kun kävelen tai pyöräilen kotiin illalla ja silloin ei ole hirveästi ihmisiä liikkeellä niin saatan laulaa aika kovaan ääneen, heheh oon vähä outo. Haluaisin mennä johki laulukisoihin mutta oon niin ujo että laulamisesta ei tule mitään yleisön edessä. Siksi harrastan vain kotona laulamista ja olen pari videota laittanutkin youtubeen kun laulan, ne ovat vaan tosi vanhoja ja lauluääneni on kehittynyt paljon mitä se on ollut.



Olen sosiaalinen ihminen ja yleensä kiltti. Paitsi silloin kun joku raivostuttaa minut niin sillon ei hyvä heilu.



Oon kova värjäämään hiuksiani ja saan siitä kuulla aina. Mulla on ollut monen värisiä hiuksia mutta nämä kaksi pirulaisväriä jotka aina sekottaa mun pään on ruskea ja blondi. Kun on ollut ruskea väri päässä jonkun aikaa niin kyllästyn ja aattelen et hei mäpä rupeen blondaamaan nyt. Sit ku oon niin kärsimätön niin on pakko saada nopeaa blondi. Joskus kestän blondaus operaatiot loppuun joskus en ja laitan ruskean värin päähän.
Nyt mulla on ruskeat hiukset ollut jonkun aikaa ja toivottavasti pysynki tässä. Koska mun hiukset on niin kuollu noitten blondauksien takia ja minä tyhmä en ymmärrä sitä. Pitäisi leikkauttaa aika reilusti hiuksia mutta en uskalla :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti